Skocz do zawartości

admin

Technik Forum
  • Zawartość

    24
  • Darowizny

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1
  • Czas Online

    7h 24m 32s

Zawartość dodana przez admin

  1. admin

    Głosowanie na serwer O.DD2

    98, 99, 100 - ja to jestem dobry xD seta czas wypić
  2. admin

    Głosowanie na serwer O.DD2

    92, 93, 94 - 3 internety 3 inne sesje
  3. admin

    1

    Po co ten język nienawiści proszę o dostarczenie dowodów i jednej i drugiej strony argumentujac swoja rację I ocenimy po której stronie jest wina 2.17. Zabrania się prowokowania innych osób do wulgarnego zachowania.
  4. admin

    Opisz osobę wyżej w 3 slowach

    Nigdy mało wódy
  5. admin

    Propozycja

    Ułatwienie zakupu broni dla steamow co oznacza ze da sie trochę pieniędzy zaoszczędzić na przyszłe rundy a VIP umożliwia całkowity zakup nie martwiąc sie czy starczy kasy na chociażby granat he :)
  6. admin

    Prace techniczne nad serwerem

    Jeszcze tylko roundsoundy i szukajcie błędów rozwiazemy je wspolnie
  7. admin

    Podłączenie

  8. admin

    Podłączenie

    Najpierw może niech sie rozwinie wszystko później można coś myśleć dalej
  9. admin

    [AKCEPT] cs 1.6 cood 4001lvl

    No to jak wystartujesz i będą ludzie to weźmiemy serwer (wszyscy kupują reklamy wszyscy rozkrecaja ale jakoś tego nie widać) Taka jest moja opinia
  10. admin

    [Wywiad] #1 localN3W

    Wywiad moze byc chcialbym w nastepnym wywiadzie zobaczyc naszego alkusa @~Sn1p3r~
  11. admin

    Mały Poradniczek

    Dodaj ze ogladanie demek mozna tez za pomoca viewdemo
  12. admin

    Serwer Ts3

  13. admin

    Serwer Ts3

    Raczej wolimy korzystać z swojego teamspeaka nigdzie sie nie bedziemy przenosic.
  14. admin

    Skrypt Listy serwerów [UNIKAT]

    Script created by Fabian Ten skrypt mogę sprzedać za 3 dychy jeśli ktoś ma taką potrzebę
  15. admin

    [ODBANOWANY]Ban za mario

    Temat został ZAMKNIĘTY, jeśli się z tym nie zgadzasz - Zgłoś ten post, a moderator ponownie rozpatrzy temat. Wszelkie inne uwagi prosimy zgłaszać do Administracji Forum.
  16. admin

    [ODBANOWANY]Ban za mario

    Wypowiedziałem się w temacie skargi ban był na 15 minut więc proszę o brak płaczu, ponieważ nie wziąłem na forum ze sobą chusteczek.
  17. admin

    Skarga

    Temat został ZAMKNIĘTY, jeśli się z tym nie zgadzasz - Zgłoś ten post, a moderator ponownie rozpatrzy temat. Wszelkie inne uwagi prosimy zgłaszać do Administracji Forum.
  18. admin

    Skarga

    Obserwowałem Mario i strzelaliscie do siebie postanowiłem że zwycięzca konkursu na bana będzie osoba która przetrwa no i ci się udało Takie rzeczy proszę zgłaszać na u@
  19. admin

    #19 Pytanie Dnia

    Zakup BMW x5
  20. admin

    #14 Pytanie Dnia

    wyjde na 5min wroce po 10h gotowy do snu #rozjebieduzosiana
  21. ,,A ty co się na mnie lampisz, jakbyś zobaczył papieża
    Jebać pedofili, w TV wiara kontra wiedza"

  22. ,,Nie bądź taki pazerny, zobaczysz będziesz bogaty !"

  23. admin

    #1 Pytanie Dnia

    Lato - nocne telemarki wyjście na 5 min powrót za kilka dni co tu więcej pragnąc
  24. admin

    [ODRZUCONE] [Podanie na Admina] Marcin

    Podanie zostało ODRZUCONE, jeśli się z tym nie zgadzasz - Zgłoś ten post, a moderator ponownie rozpatrzy temat. Wszelkie inne uwagi prosimy zgłaszać do Administracji Forum.

Partnerzy

×