Support | Cs-Harnas.pl

Skocz do zawartości

GŁÓWNY PARTNER FORUM

Zdjęcie

Regulamin Forum


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Grzechu

Grzechu

    Troll Master

  • Właściciel
  • 2806 postów
  • Steam:Grzechu
  • GG: 49759000
  • Miejscowość:Lubelskie
  • Czas Online: 106d 12h 48m 40s

Napisano 30 maj 2016 - 17:24

Y4Iy125.png





 
 
 
 
7mxBTj8.png
1.1. Zakładając konto na naszym forum, akceptujesz automatycznie regulamin. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
1.2. Użytkownik może być spokojny o swoje prywatne dane. Nie udostępniamy danych osobom trzecim.
1.3. Za nieprzestrzeganie regulaminu możesz zostać ukarany ostrzeżeniem.
1.4. Forum to miejsce publiczne, wyrażaj się kulturalnie i zgodnie z regułami języka polskiego.
1.5. Zabrania się umieszczania treści pornograficznych, rasistowskich, obrażających uczucia religijne itp. oraz linków do nich. Reklamowanie własnych stron www, serwerów dopuszczalne jest tylko w odpowiednim dziale.
1.6. Zabrania się używania nicków wulgarnych, rasistowskich, reklamujących oraz obraźliwych w stosunku do innych użytkowników forum. 
1.7. Nie udostępniaj na forum żadnych plików, które celowo zostały zainfekowane wirusami. Wystawienie takiego pliku równoznaczne jest z otrzymaniem Bana!
1.8. Regulamin odnosi się do wszystkich użytkowników forum, zarazem do rang wyższych, jak i niższych.
1.9. Administracja zastrzega sobie prawo do nieusuwania konta użytkownika czy napisanych przez niego treści.
1.10. Każdy użytkownik może posiadać tylko i wyłącznie jedno konto na forum, posiadanie kilku kont na forum karane jest banem permanentnym. Jeśli użytkownik dzieli z kimś łącze internetowe, to jest zobowiązany zgłosić to administracji forum.
1.11. Użytkownik który posiada u nas wyższą rangę niż "admin serwera" (admin 1.6 itp.) wraz z nią nie ma prawa mieć rangi wyższej od Admin serwera na innym forum. Grozi to utratą rangi tutaj jak i informacją do strony przeciwnej.
 
 
 
ybj8r0F.png
2.1. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości.
2.2. Tematy niezgodne z tematyką danego forum będą przenoszone, zamykane lub całkowicie usuwane.
2.3. Nie wstawiaj na forum rozmów prywatnych, cudzych zdjęć i tego typu rzeczy, bez zgody samego autora. 
2.4. Podania, skargi, odwołania od bana itp. wstawiamy według obowiązującego wzoru w danym dziale.
2.5. Zabronione jest pisanie ciągle dużymi literami (tzw. CAPS LOCK). Zabrania się również niepotrzebnego bawienia się kolorami jak i wielkościami czcionki (nigdy nie pisz pismem pokemona aAaAaA).
2.6. Administracja forum ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin bez podania uzasadnienia.
2.7. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW).
2.8. Na forum nie tolerujemy analfabetyzmu. Post musi być czytelny i zrozumiały. Jeśli jesteś dyslektykiem, masz dysgrafie, itd. - możesz skorzystać z programów typu Microsoft Word, FireFox lub Google Toolbar i wiele innych.
2.9. Wykorzystywanie bota do reklam w podaniach, na które reklamy są potrzebne jest zabronione. Automatycznie podanie zostanie odrzucone. To samo tyczy się kradzieży reklam z innego podania.
2.10. Zawsze poprzyj argumentami swoją wypowiedź. Nie dodawaj postów zbędnych, typu 'Jestem na tak', 'Jestem za' itp. Wypowiedzi w podaniach mają być uzasadnione przynajmniej dwoma argumentami. Jeżeli nie zostanie to spełnione użytkownik dostanie na swoje konto ostrzeżenie. Argumentacja jest informacją dla wyższych rang, które są zwolnione z tego punktu (moderator+).
2.11. Używaj opcji "Edytuj", zakaz pisania post pod postem - chyba, że masz do tego powód (link nie działa, temat łamie regulamin, itp), temat można odświeżyć raz na 24h!
2.12. Dodając artykuł napisany przez innego użytkownika z innej witryny, dodaj na samym dole źródło dokumentu. Najlepiej, aby źródło było napisane małym druczkiem. 
2.13. Nie cytuj długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Jestem za". Cytuj jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.
2.14. Ewidentny spam postami będzie karany ostrzeżeniem lub/oraz cofnięciem postów. Wszelkie przejawy nabijania postów typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem" będą skrupulatnie zwalczane.
2.15. W dziale "Odwołania od bana" oraz "Skargi" odpisują/wypowiadają się jedynie osoby, które mają bezpośredni związek z daną sytuacją (nie dotyczy to Ub Team oraz Administracji forum).
2.16. Ekipa Cs-Harnas.pl zastrzega sobie prawo do zamknięcia tematu w przypadku, gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
2.17. Zabrania się prowokowania innych osób do wulgarnego zachowania.
2.18. Zakaz podawania linków sponsorowanych. Wyjątkiem jest, gdy poinformujesz o tym osoby czytające Twój temat prosząc o pomoc.
 
 
 
xMyZy02.png
3.1. Zakaz reklamowania innych serwerów i sieci w profilu (nazwa wyświetlana/lokalizacja/o mnie/status itp.)
3.2. Awatar/sygnatura nie może sugerować przynależności do wyższej rangi na forum.
3.3. W podpisie mogą znajdować się maksymalnie 2 grafiki.
3.4. Kategoryczny zakaz wstawiania filmików (m.in. YouTube) w podpisach.
3.5. W podpisie nie można stosować czcionki o rozmiarze większym niż 20.
3.6. Łączny tekst podpisu nie może przekraczać 150 znaków.
3.7. Awatar/sygnatura nie mogą szerzyć zgorszenia. (pornografia, rasizm, etc.).
3.8. Administracja ma prawo do kasowania nieregulaminowych sygnatur bądź avatarów bez informowania o tym użytkowników.
3.9. Status użytkownika nie może zawierać linków do stron nie związanych z Cs-Harnas.pl.
3.10. Grafika nie może przekraczać następujących parametrów:
 
AVATAR:
* Szerokość: 200 pikseli,
* Wysokość: 200 pikseli.
 
SYGNATURA:
* Szerokość: 600 pikseli,
* Wysokość: 250 pikseli.
 
 
 
vOD4skc.png
4.1. O zablokowaniu użytkownika decyduje Administrator lub sam Właściciel po ewentualnej konsultacji z Junior Adminami oraz Moderatorami .
4.2. Osoba, która zostaje wyrzucona przynależy do grupy "Zbanowani".
4.3. Gdy suma punktów ostrzeżeń u danego użytkownika wyniesie 9, wówczas wiąże się to z zablokowaniem możliwości pisania postów na stronie, na czas tygodnia. Natomiast, jeżeli suma punktów ostrzeżeń u danego użytkownika wyniesie 10, wówczas wiąże się to z zablokowaniem jego konta na czas nieokreślony.
4.4. Rejestr nałożonych ostrzeżeń może prowadzić każdy użytkownik na swoim koncie użytkownika, bez potrzeby konsultowania się z administratorem forum Cs-Harnas.pl
4.5. Ilość ostrzeżeń jest proporcjonalna do przewinienia, o ilości decyduje członek ekipy Cs-Harnas.pl.
4.6. Użytkownik ma prawo dowiedzieć się za co dostał ostrzeżenie oraz odwołać się od niego w przeznaczonym do tego dziale.
4.7. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
4.8. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip, lub jedno i drugie.
4.9. Po otrzymaniu bana użytkownik ma 7 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku, gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji, ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
 
 
 

ubwN9o0.png
5.1. System reputacji służy do nagradzania i dyscyplinowania użytkowników za przekazywane treści.
5.2. Staramy się więc "lajkować" za treści mądre, wnoszące do rozwoju naszego forum i sieci.
5.3. Obowiązuje absolutny zakaz dawania punktów reputacji w zamian za czerpanie jakichkolwiek korzyści np. zrobienie za
kogoś reklam, zarejestrowania się na jakiejś stronie itp.
5.4. Zakazuje się upraszania użytkowników o reputację.
5.5. Obowiązuje absolutny zakaz wzajemnego plusowania się za porozumieniem stron. Tacy użytkownicy będą karani w najlepszym przypadku wyzerowaniem całej reputacji, bez możliwości odwołania.
5.6. Cały zespół moderujący zastrzega sobie prawo do dawania negatywnej reputacji wtedy, gdy wymaga tego sytuacja.
 
 
 

1LbZlbz.png
6.1. Każdy użytkownik ma prawo zgłosić post, prywatną wiadomość, profil, które narusza przepisy forum.
6.2. Zgłoszeniom podlegają wszelkie treści niezgodne z regulaminem forum.
6.3. Nadmierne zgłaszanie błahych rzeczy przez użytkownika, może skończyć się upomnieniem bądź ostrzeżeniem.
6.4. Nie zgłaszamy rzeczy, które naruszają przepisy danego serwera, np. Błędnie napisane podanie na admina. Takie rzeczy
rozpatruje Opiekun serwera.
6.5. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin. Od tego jest funkcja "Zgłoś" znajdująca się przy każdym poście.

 

 
 
kuG6vLp.png
7.1. Kolor czerwony jest zarezerwowany dla Administracji forum Cs-Harnas.pl.
7.2. Ostateczną decyzję w sprawach spornych podejmuje główna administracja (Właściciele oraz Administratorzy).
7.3. Dostęp do Twoich danych, tj. adres IP, adres e-mail mają tylko osoby do tego uprawnione (Administracja).
7.4. Wszystkie wpłaty na rzecz sieci są dobrowolne i nie zwracamy wpłaconych środków. Zarówno tych za usługi, jak i darowizn.
7.5. Niniejszy regulamin może być zmieniany w trakcie działania forum bez uprzedniego powiadamiania użytkowników.
7.6. Nie usuwamy żadnych kont, co za tym idzie Twoje dane zostają u nas na zawsze. Jeśli natomiast na forum znajdują się treści, które nawiązują do Twoich danych osobowych lub są nimi, zgłoś to koniecznie do administracji z prośbą o ich usunięcie.
 
 
 
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania!
Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie głównej Forum.
PRAWO NIE DZIAŁA WSTECZ - oznacza to, że pewne zasady mogą być inne niż dawniej, ale nie można ich egzekwować wobec postów już istniejących.
 
 




©Copyright by Grzechu Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Regulamin jest właśnością sieci Cs-Harnas.pl

Zakazuje się kopiowania i powielania jakiejkolwiek części powyższego tekstu pod groźbą kary z art. 25 prawa autorskiego

Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83)


Użytkownik eXtreme!? edytował ten post 19 listopad 2016 - 17:53
Aktualizacja

  • 8