Skocz do zawartości
Grzechu

Regulamin Moderatora

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin Moderatora
 

 

 

Zasady ogólne
1.1. Moderator to użytkownik posiadający dodatkowe uprawnienia na forum.
1.2. Moderator zostaje powołany drogą głosowania lub mianowany ze względu na wzorową postawę, wysoką aktywność lub wysokie kwalifikacje w danej dziedzinie. Ostateczną decyzję podejmuje Administracja forum Cs-Harnas.pl
1.3. Użytkownik pełniący tę funkcję ma obowiązek pomagać innym, świecić przykładem, wywiązywać się ze swoich obowiązków, wykazywać się kulturą osobistą i być zaangażowanym w sprawy forum.
1.4. Podstawowym obowiązkiem moderatora jest utrzymywanie porządku na forum, dyscypliny, estetyki oraz egzekwowanie regulaminu od użytkowników.
1.5. Osoba piastująca to stanowisko nie może posiadać żadnego ostrzeżenia.
1.6. Ekipa moderatorów musi wzajemnie się dogadywać i rozkładać obowiązki równomiernie, aby nikt nie wchodził sobie w drogę.

 

 

 

Prawa i obowiązki moderatora
2.1. Modyfikowanie lub usuwanie postów/wpisów na Czatboxie zawierających:

  • treści pornograficzne, rasistowskie, obrażające daną religię/poglądy itp.,
  • treści wulgarne, w tym treści obrażające użytkowników forum,
  • treści wprowadzające innych użytkowników w błąd lub niezgodne ze stanem faktycznym,
  • inne treści sprzeczne z Regulaminem Forum.

2.2. Zamykanie i otwieranie tematów.

  • Moderator ma prawo a zarazem obowiązek zamknąć temat po 7 dniach od ostatniej aktywności w danym temacie lub jeśli problem został rozwiązany i autor tematu otrzymał konkretną odpowiedź. Nie dotyczy tematów napisanych przez Administrację, tematów podpiętych oraz działów typu gry i zabawy.

2.3. Przenoszenie tematów.

  • Moderator ma prawo i obowiązek przenieść temat, jeśli ten znajduję się w złym dziale. Musi również powiadomić użytkownika notatką o napisaniu tematu w złym dziale.

2.4. Moderator może dać ostrzeżenie użytkownikowi, który złamał jakikolwiek punkt regulaminu.

  • Moderator ma obowiązek podać powód warna w szczegółach na profilu przy wystawianiu ostrzeżenia. Dodatkowo (opcjonalnie) może poinformować użytkownika o tym przypisując notatkę do posta lub przekazać informację w wiadomości prywatnej na forum.
  • Maksymalna wartość ostrzeżenia to 3, niezależnie od przewinienia. Wykroczenia kwalifikujące się do bana na forum należy zgłosić Administracji.
  • Maksymalna możliwa ilość posiadanych ostrzeżeń to 5, przekroczenie tej ilości równoznaczne jest ze zbanowaniem konta na forum. Decyzja o zbanowaniu powinna zostać skonsultowana z Administracją.

2.5. Moderator nie ma prawa edytować postów Administracji bez wcześniejszego zezwolenia (nie dotyczy tematów, typu Lista oraz kontakt do Adminów i Opiekunów).

  • Wszelkie błędy w poście Administratora należy zgłosić w Prywatnej Wiadomości na forum.

2.6. Moderator ma obowiązek codziennie odwiedzać forum.

  • Nieobecności powyżej 2 dni muszą być wcześniej zgłoszone w odpowiednim dziale na forum.

 

 

 

Postanowienia końcowe

3.1. Każdy moderator ma obowiązek przeczytać Regulamin, przestrzegać go i kierować się uwagami w nim zawartymi. Regulamin ten w żaden sposób nie przeczy Regulaminowi Forum.

3.2. Podważanie decyzji innego moderatora i dokonywanie zmian może zostać uznane za naruszenie powyższych zasad. Wszelkie nieprawidłowości należy zgłosić Administracji.

3.3. W przypadkach, w których uprawnienia Moderatora nie wystarczają do rozwiązania danej sprawy należy skontaktować się z Administracją.

3.4. Nadużycie uprawnień moderatora, nieprzestrzeganie regulaminu, niedbałość wykonywanych czynności oraz niegodna postawa wiąże się z karą pozbawienia uprawnień Moderatora.

  • Administracja zastrzega sobie prawo do zdegradowania Moderatora bez podania powodu.

3.5. Solidna i przykładna praca może w przyszłości odnieść skutek w postaci awansu na stanowisko o wyższych uprawnieniach.

3.6. Wszelkie czynności wykonywane przez Moderatora zapisywane są w logach forum.

3.7. Moderator w żadnym wypadku nie może faworyzować innych użytkowników a także grozić/prowokować/wyzywać jak i wywyższać się swoim stanowiskiem.

 

 

 

Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania!
Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie głównej Forum.
PRAWO NIE DZIAŁA WSTECZ - oznacza to, że pewne zasady mogą być inne niż dawniej, ale nie można ich egzekwować wobec postów już istniejących.

Edytowane przez Grzechu
Został usunięty punkt 1.7. Moderator pełni dodatkowo funkcję UB Team. Do jego zadań należy m.in. sprawdzanie screenów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Partnerzy

×