Skocz do zawartości

Regulamin

REGULAMIN FORUM

Cs-Harnas.pl

 

 

§ 1. WSTĘP

1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu znajdującego się pod adresem: https://cs-harnas.pl. Natomiast Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z Serwisu.

1.2. Przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu każdy Użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się, zaakceptowania oraz bezwzględnego przestrzegania wszystkich postanowień niniejszego Regulaminu.

1.3. Użyte w niniejszym Regulaminie określenia mają następujące znaczenie:

1.3.1. Serwis – forum znajdujące się pod adresem: https://cs-harnas.pl

1.3.2. Regulamin - niniejszy regulamin obejmujący zbiór zasad korzystania z serwisu, kształtując ogół praw i obowiązków Użytkowników.

1.3.3. Użytkownik – podmiot zarejestrowany w Serwisie, osoba fizyczna, jednostka organizacyjna posiadającą zdolność do czynności prawnych.

1.3.4. Administrator - osoba prywatna zarządzająca Serwisem.

1.3.5. Moderator - podmiot wyznaczony przez Administratora. Moderator odpowiada za utrzymanie porządku na forum.

 

§ 2. ZASADY OGÓLNE

2.1. Użytkownik publikuje swoje posty, komentarze i opinie oraz inne treści w jakiejkolwiek formie wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w Serwisie.

2.2. Zabrania się publikowania; umieszczania treści w jakiejkolwiek formie o charakterze uznanym przez Polskie, lub międzynarodowe prawo za nielegalne/karalne, przez co rozumie się:

  • Pornografię;
  • niewyszukane słownictwo;
  • przemoc i treści drastyczne;
  • nielegalne oprogramowanie w tym techniki łamania danych, cracki, keygeny, wirusy;
  • symbole i treści obrażające uczucia religijne;
  • nienawiść rasowa, etniczna;
  • treści naruszające imię osób publicznych, poprzez publikację kłamliwych, lub nieprawdziwych informacji;
  • niedozwolone substancje, praktyki (narkotyki, towary zakazane, leki).

2.3. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że jakiekolwiek działanie polegające na próbie destabilizacji Serwisu może zostać uznane za przestępstwo w rozumieniu przepisów Kodeksu Karnego.

2.4. Administracja oraz cały zespół moderacyjny ma prawo do kontrolowania treści wypowiedzi i ich modyfikowana a nawet do usuwania. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo dostosować treść serwisu w taki sposób aby była ona zgodna z zasadami określonymi w Regulaminie.

2.5. Administracja nie ma obowiązku tłumaczenia się Użytkownikom z podjętych działań.

2.6. Użytkownik akceptuje Serwis takim jakim jest, nie otrzymując gwarancji na to, iż korzystanie z serwisu będzie się odbywać bez błędów i zakłóceń.

2.7. Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Administratora Serwisu na zasadach określonych w Polityce Prywatności.

2.8. Zabrania się prowokowania innych Użytkowników oraz celowego wywoływania konfliktów, irytowania mających na celu wyprowadzenie drugiej osoby z równowagi.

2.9. Reklamowanie własnych stron WWW oraz serwerów gier dopuszczalne jest tylko w odpowiednim dziale na Forum.

2.10. Nie udostępniaj na forum żadnych plików, które celowo zostały zainfekowane wirusami. Wystawienie takiego pliku równoznaczne jest z otrzymaniem permanentnej blokady na konto.

 

§ 3. KONTO ORAZ PROFIL NA FORUM

3.1. Założenie konta oraz użytkowanie Serwisu jest w pełni darmowe.

3.2. Dokonując rejestracji, Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail od Administracji oraz partnerów serwisu, na adres poczty elektronicznej podany podczas zakładania konta.

3.3. W celu usunięcia danych osobowych należy wysłać prywatną wiadomość do Administratora Forum o treści: "Proszę o usunięcie danych". Po usunięciu konta jego przywrócenie jest niemożliwe.

3.3.1. Usunięcie danych osobowych nie jest równoznaczne z usunięciem napisanych w Serwisie postów, tematów oraz wpisów na czacie.

3.3.2. Jeśli w Serwisie znajdują się treści, które nawiązują do Twoich danych osobowych lub są nimi, zgłoś to koniecznie do Administracji z prośbą o ich usunięcie.

3.3.3. Wyjątek stanowi osoba będąca wpisana na Czarną listę i ma zakaz usuwania kont.

3.4. Każdy użytkownik może posiadać tylko i wyłącznie jedno konto na Forum, posiadanie kilku kont w Serwisie karane jest blokadą na czas nieokreślony. Jeśli użytkownik dzieli z kimś łącze internetowe, to jest zobowiązany zgłosić to Administracji Forum.

3.5. Zabronione jest udostępniania swojego konta osobom trzecim.

3.6. Administracja zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w profilach w przypadkach złamania jakiegokolwiek podpunktu Regulaminu.

3.7. Administracja zastrzega sobie prawo do zablokowania kont Użytkowników nieprzestrzegających Regulaminu.

3.8. Zabrania się używania nicków wulgarnych, rasistowskich, reklamujących oraz obraźliwych w stosunku do innych Użytkowników Forum. Nazwa Użytkownika (login) nie może zawierać adresu oraz nazwy strony internetowej (wyjątek stanowią konta partnerów Serwisu, Hostplay, cssetti etc.).

3.9. Avatar oraz sygnatura nie może sugerować przynależności do wyższej rangi w Serwisie.

3.10. Kategoryczny zakaz wstawiania filmików (m.in. YouTube) w podpisie.

3.11. W sygnaturze nie można stosować czcionki o rozmiarze większym niż 20. a cały podpis nie może przekraczać 150 znaków.

3.12. Użytkownik, który posiada u nas wyższą rangę niż "admin serwera", wraz z nią nie ma prawa mieć rangi wyższej od Admin serwera na innym forum. Grozi to utratą rangi tutaj jak i informacją do strony przeciwnej.

 

§ 4. DODAWANIE ZAWARTOŚCI

4.1. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. Nowy wątek powinien składać się z tytułu (wyodrębnionego) oraz treści stanowiącej jego rozwinięcie, jako podstawę do dyskusji.

4.2. Tematy niezgodne z tematyką danego działu będą przenoszone, zamykane lub całkowicie usuwane.

4.3. Zabrania się wstawiania na Forum cudzych zdjęć, danych osobowych oraz prywatnych korespondencji innego Użytkownika bez jego zgody.

4.4. Przed założeniem nowego tematu lub postu, każdy Użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się z zawartością danego działu oraz zawartych w nim wzorów i regulaminów.

4.5. Zabronione jest pisanie ciągle dużymi literami (tzw. CAPS LOCK). Zabrania się również niepotrzebnego bawienia się kolorami jak i wielkościami czcionki (nigdy nie pisz pismem pokemona aAaAaA).

4.6. Administracja Forum ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z Forum dowolnego postu, który łamie Regulamin bez podania uzasadnienia.

4.7. Zabrania się publikowania niechcianych, niepotrzebnych treści uznanych potocznie jako "spam", "troll" etc., lub prowadzenia dyskusji niezwiązanych z treścią tematu.

4.8. Należy unikać błędów językowych i dbać o poprawność, klarowność oraz sens wypowiedzi. Treść wypowiedzi powinna być związana z tematyką wątku i zrozumiała dla innych użytkowników.

4.9. Podania na jakiekolwiek rangi na Forum można składać co 7 dni. Każde kolejne podanie można złożyć po upływie 168 godzin od daty i godziny poprzedniego podania, niezależnie od tego czy zostało ono zaakceptowane bądź odrzucone. 

4.9.1. Wyjątek stanowią ogłoszone przez Administrację konkursy na stanowiska oraz tematy z szybką rekrutacją.

4.10. Wykorzystywanie bota do reklam w podaniach, na które reklamy są potrzebne jest zabronione. Automatycznie podanie zostanie odrzucone. To samo tyczy się kradzieży reklam z innego podania.

4.11. Zawsze poprzyj argumentami swoją wypowiedź. Nie dodawaj postów zbędnych, typu 'Jestem na tak', 'Jestem za' itp. Wypowiedzi w podaniach mają być uzasadnione przynajmniej jednym argumentem.

4.12. Używaj opcji "Edytuj", zakaz pisania post pod postem - chyba, że masz do tego powód (link nie działa itp.), temat można odświeżyć raz na 24h!

4.13. Nie cytuj długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Jestem za". Cytuj jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.

4.14. Ewidentny spam postami będzie karany ostrzeżeniem lub/oraz cofnięciem postów. Wszelkie przejawy nabijania postów typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem" będą skrupulatnie zwalczane.

4.15. W dziale "Odwołania od bana" oraz "Skargi" odpisują/wypowiadają się jedynie osoby, które mają bezpośredni związek z daną sytuacją (nie dotyczy to UB Team oraz Administracji forum).

4.15.1. Wyjątek stanowią osoby który uzyskały zgodę od UB Team lub Administracji forum.

4.16. Ekipa Cs-Harnas.pl zastrzega sobie prawo do zamknięcia tematu w przypadku, gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.

4.17. Zakazuje się publikowania treści o charakterze reklamowym (min. reflink'ów - linków polecających), których celem jest wyłącznie osiągnięcie korzyści majątkowych. Zabronione jest również umieszczanie linków maskujących lub skracających prowadzących do adresu docelowego.

 

§ 5. OSTRZEŻENIA I BLOKADY

5.1. Za łamanie zasad niniejszego regulaminu Użytkownik może otrzymać ostrzeżenie (tzw. warn).

5.2. Prawo do nałożenia ostrzeżenia przysługuje każdej osobie posiadającej uprawnienia moderacyjne.

5.3. Rejestr nałożonych ostrzeżeń może prowadzić każdy użytkownik na swoim koncie profilowym, bez potrzeby konsultowania się z Administratorem Serwisu.

5.4. Użytkownik ma prawo dowiedzieć się za co dostał ostrzeżenie oraz odwołać się od niego w przeznaczonym do tego dziale.

5.5. Ekipe moderacyjnej Forum przysługuje prawo do zastosowania w stosunku do Użytkownika następujących rozwiązań:

  • pouczenie - zwrócenie uwagi w poście, notatce lub w prywatnej wiadomości;
  • ostrzeżenie - nałożenie ostrzeżenia, skutkującego pojawieniem się informacji w profilu Użytkownika wraz z punktem karnym;
  • zablokowanie - zablokowanie możliwości publikowania wpisów na określony czas,
  • zbanowanie – nałożenie permanentnej blokady na konto, w skrajnych przypadkach całkowite usunięcie konta.

5.6. Gdy suma punktów ostrzeżeń u danego użytkownika wyniesie 4, wówczas wiąże się to z zablokowaniem możliwości dodawania zawartości na czas tygodnia. Natomiast, jeżeli suma punktów ostrzeżeń u danego użytkownika wyniesie 5, wówczas wiąże się to z zablokowaniem jego konta na czas nieokreślony. 

5.7. Administracja zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do strony użytkownikowi, który przekroczył 5 punktów ostrzeżeń.

5.8. Osoba, której konto zostaje zablokowane na czas nieokreślony, przynależy do grupy "Zbanowani".

5.9. Osoba, która przynależy do grupy „Zbanowani” nie może przeglądać Forum.

5.10. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip, lub jedno i drugie.

5.11. Po otrzymaniu bana, Użytkownik ma 7 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku, gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji, ani tym bardziej negocjacji ze strony innych Użytkowników.

 

§ 6. SYSTEM REPUTACJI

6.1. System reputacji służy do nagradzania i dyscyplinowania użytkowników za przekazywane treści.

6.2. Staramy się "lajkować" za treści mądre, wnoszące coś do rozwoju naszego forum i sieci.

6.3. Zakazane jest dawanie punktów reputacji w zamian za czerpanie jakichkolwiek korzyści np. zrobienie za kogoś reklam, zarejestrowania się na jakiejś stronie itp.

6.4. Zakazuje się upraszania użytkowników o reputację.

6.5. Obowiązuje absolutny zakaz wzajemnego plusowania się za porozumieniem stron. Tacy użytkownicy będą karani w najlepszym przypadku wyzerowaniem całej reputacji, bez możliwości odwołania.

6.6. Cały zespół moderujący zastrzega sobie prawo do dawania negatywnej reputacji wtedy, gdy wymaga tego sytuacja.

 

§ 7. ZGŁOSZENIA TREŚCI

7.1. Każdy użytkownik ma prawo zgłosić post, prywatną wiadomość, profil, który narusza przepis niniejszego Regulaminu.

7.2. Zgłoszeniom podlegają wszelkie treści niezgodne z Regulaminem Forum.

7.3. Nadmierne zgłaszanie błahych rzeczy przez Użytkownika, może skończyć się upomnieniem bądź ostrzeżeniem.

7.4. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym Użytkownikom, że złamali Regulamin. Od tego jest funkcja "Zgłoś" znajdująca się przy każdym poście.

 

§ 8. CZAT

8.1. Czat dostępny jest dla wszystkich zarejestrowanych Użytkowników, którzy nie posiadają żadnych blokad oraz innych ograniczeń.

8.2. Użytkownik korzystający z czatu powinien trzymać się zasad opisanych w punktach Regulaminu Forum, szczególnie punktów dotyczących Zasad Ogólnych.

8.3. Załatwianie własnych porachunków na czacie jest zabronione. Wszelkie sprawy prywatne należy przenieść na PW lub inne komunikatory służące do prywatnych rozmów.

8.4. Zabrania się wysyłania kilkukrotnie tej samej wiadomości lub wiadomości bardzo podobnej oraz wiadomości składających się tylko z dużych liter.

8.5. Obowiązuje zakaz reklamowania podań oraz poganiania Administracji w celu szybszego rozpatrzenia odwołania lub skargi.

8.6. Każdy Użytkownik może wysłać maksymalnie 3 wiadomości pod rząd.

 

§ 9. PRYWATNE WIADOMOŚCI

9.1. Serwis umożliwia korzystanie z systemu prywatnych wiadomości.

9.2. System prywatnych wiadomości pozwala co najmniej dwóm Użytkownikom prowadzić komunikację niewidoczną dla pozostałych Użytkowników Serwisu.

9.3. Użytkownicy korzystający z systemu prywatnych wiadomości rozumieją oraz akceptują, że prywatne wiadomości pozostają widoczne dla Administratora i w uzasadnionych przypadkach mogą zostać poddane kontroli.

9.4. Użytkownicy zobowiązują się do przestrzegania Regulaminu Serwisu oraz powszechnie przyjętych zasad współżycia społecznego również w ramach systemu prywatnych wiadomości.

9.5. Administrator może przeprowadzić kontrolę przestrzegania zasad Serwisu w systemie prywatnych wiadomości w razie ryzyka nadużyć (zwłaszcza rozsiewania spamu) lub na wniosek Użytkownika.

 

§ 10. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

10.1. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody Użytkownika, powstałe na skutek korzystania z Serwisu.

10.2. Administracja dokłada nieustannej staranności, aby prowadzony przez nią Serwis na silniku IPS był wolny od błędów i usterek zagrażających Użytkownikom, jednak nie może zagwarantować, że takowe nigdy nie powstaną.

10.3. Administracja nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku udostępnienia przez kogoś w Serwisie treści niepoprawnych merytorycznie, obraźliwych lub niezgodnych z prawem.

10.4. Dostęp do Twoich danych, tj. adres IP, adres e-mail mają tylko osoby do tego uprawnione (Administracja). Użytkownik może być spokojny o swoje prywatne dane. Serwis nie udostępnia danych osobowych osobom trzecim. 

 

§ 11. KONTO PREMIUM

11.1. Serwis udostępnia możliwość ulepszenia konta Użytkownika do statusu konta Premium o dodatkowe uprawnienia do korzystania z serwisu bez limitów ustalonych dla pozostałych Użytkowników.

11.2. Wykupienie Konta Premium następuje każdorazowo po dokonaniu płatności, pozwalającej na posiadanie Konta Premium w określonym przedziale czasowym.

11.3. Wykupić Konto Premium może każdy Użytkownik Serwisu.

11.4. Użytkownik aktywuje konto Premium poprzez dokonanie dotacji na określoną kwotę ustaloną w cenniku Usług na Forum.

11.5. Użytkownik może regularnie przedłużać usługę jaką jest konto Premium dokonując ponownej dotacji. Okres ważności usługi zostanie zsumowany i przedłużony zgodnie z dokonaną dotacją.

11.6. Koszty poniesione w związku z uzyskaniem statusu Premium nie podlegają zwrotowi.

11.7. Administracja może przyznać Konto Premium indywidualnie aktywnym Użytkownikom, którzy przyczynili się do rozwoju Serwisu.

 

§ 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

12.1. Kwestie, które nie zostały uregulowane w niniejszym regulaminie będą rozpatrywane indywidualne przez Administrację.

12.2. Administracja zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany postanowień niniejszego regulaminu w każdej chwili i bez konieczności uzasadniania przyczyny. O wszelkich zmianach Administracja będzie informować w sposób widoczny i zrozumiały.

12.3. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia na stronie internetowej Serwisu. Rejestracja w Serwisie i późniejsze jego użytkowanie oznacza zaakceptowanie Regulaminu i Polityki Prywatności. W przypadku nieakceptowania Regulaminu bądź Polityki Prywatności należy zaprzestać korzystania z serwisu, nie zakładać konta lub natychmiast poprosić o jego usunięcie.

12.4. Ostateczną decyzję w sprawach spornych podejmuje Właściciel Serwisu.

12.5. Wszystkie wpłaty na rzecz Serwisu są dobrowolne i Administracja nie zwraca wpłaconych środków (zarówno tych za usługi, jak i darowizn).

12.6. Absolutny zakaz kopiowania lub powielanie elementów Serwisu stanowiących własność Cs-Harnas.pl, bez otrzymania uprzedniej wyraźnej zgody Właściciela Serwisu.

12.6. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Użytkownika z jego nieprzestrzegania.

12.7. Regulamin jest własnością strony Cs-Harnas.pl i podlega prawom autorskim na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

 

 

Regulamin CS-Harnas nie jest absolutnie jakimkolwiek zobowiązaniem administracji do czegokolwiek. To zbiór zasad przeznaczonych głównie dla graczy. W żadnym wypadku nie należy go traktować jako prawdę ostateczną, bo najwyższe prawo jest najwyższym bezprawiem. Administracja zarzeka sobie absolutną możliwość odstępstw od regulaminu w przypadku jeśli wymaga tego sytuacja. Każda sprawa jest inna, i do każdej należy podchodzić indywidualnie. Regulamin dla administracji jest formą wskazówki, a dla gracza nakazu. Idzie za tym też fakt, że nadinterpretacja regulaminu na swoją korzyść, korzystanie z luk bo czegoś w regulaminie nie ujęto, jest przykładem blagierstwa. Osąd ostateczny wydaje administrator lub wybrany przezeń inny członek ekipy.

 

 

Ostatnia aktualizacja: 18 września 2020 r.

 

 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...