Skocz do zawartości

Regulamin Admina Serwera


~Sn1p3r~

Rekomendowane odpowiedzi

REGULAMIN ADMINISTRATORA SERWERA

Cs-Harnas.pl

 

 

§ 1. ZASADY OGÓLNE

1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady i normy postępowania Admina Serwera.

1.2. Administrator Serwera zostaje powołany drogą głosowania lub mianowany ze względu na wzorową postawę, wysoką aktywność lub wysokie kwalifikacje w danej dziedzinie. Ostateczną decyzję podejmuje Właściciel Serwera.

1.3. W momencie składania podania na Administratora Serwera, użytkownik akceptuje wszystkie zasady niniejszego Regulaminu.

1.4. Gracz pełniący tę funkcję ma obowiązek pomagać innym, świecić przykładem, wywiązywać się ze swoich obowiązków, wykazywać się kulturą osobistą i być zaangażowanym w sprawy Forum i serwera, na którym pełni funkcję.

1.5. Administrator serwera nie działa ponad prawem. Oznacza to, że zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich zasad panujących na serwerze tak samo jak przeciętny gracz. Dotyczy to także zasad kultury osobistej etc.

1.6. Zabrania się udostępniania swoich uprawnień osobom trzecim. Udostępnienie konta osobom niepowołanym, które mogą działać na szkodę serwera, może grozić degradacją a nawet permanentną blokadą na serwerze oraz Forum!

 

§ 2. PRAWA I OBOWIĄZKI ADMINA SERWERA

2.1. Administrator Serwera ma obowiązek codziennie odwiedzać Forum w celu zapoznania się z nowymi tematami związanymi z serwerem, na którym sprawuje funkcję oraz tematami w ukrytej strefie dla Administracji.

2.1.1. Nieobecności powyżej 3 dni muszą być wcześniej zgłoszone w odpowiednim dziale na Forum oraz zaakceptowane przez członka Administracji lub Opiekuna/Właściciela danego serwera.

2.1.2. Admin jest zobligowany do wypełniania tygodniowej normy czasowej na serwerze, określonej przez władze danego serwera.

2.2. Każdy Admin ma obowiązek wpisania się do tematu: "Lista oraz kontakt do Adminów i Opiekunów" oraz jest zobowiązany do zapoznania się z tematem dotyczącym ostrzeżeń admina oraz karami jakie wynikają z tych ostrzeżeń (Strefa Serwerów - ostrzeżenia).

2.3. Podstawowym prawem, a zarazem obowiązkiem Admina Serwera jest nakładanie banów na osoby, które łamią Regulamin danego serwera.

2.4. Admin Serwera jest zobowiązany utrzymywać porządek na serwerze. Wszelkie kłótnie, negatywne zmiany atmosfery, słyszane wyzwiska mają być upominane, a gdy upomnienie słowne nie skutkuje, admin ma obowiązek nałożyć odpowiednie kary. 

2.5. Admin ma obowiązek dokumentować wszystkie wykroczenia w przypadku banów dłuższych niż 2 godziny (screen'y, demo), być czujnym w przypadku braku HLTV na serwerze.

2.6. W momencie braku uwag dotyczących gry gracza zgłoszonego na u@, Admin jest zobowiązany do poinformowania gracza wnoszącego prośbę prostym komunikatem (np. "czysty"), najlepiej komendą amx_psay.

2.7. Admin ma obowiązek przedstawienia dowodów lub wypowiedzi w odwołaniu/skardze do 24h od momentu napisania tematu.

2.8. Powody banów muszą być jasne i konkretne.

2.8.1. Obowiązuje absolutny zakaz stosowania wulgarnych powodów banów.

2.8.2. Każda nałożona kara powinna być odpowiednio uzasadniana i poparta odpowiednimi dowodami (patrz podpunkt 2.5.).

2.9. Admin nie ma prawa używać admin-say (y@) do bezsensownych rozmów, przywitań, podpowiadania etc. Admin Say należy stosować tylko i wyłącznie do upomnienia graczy oraz przekazywania ważnych informacji.

2.10. Admin nie może działać według własnych upodobań.

2.10.1. Zmiany mapy powinny być uprzedzone konsultacją z pozostałymi adminami i graczami (poprzez amx_vote oraz u@ w przypadku adminów).

2.10.2. Przy nakładaniu kar na graczy, admina obowiązuje taryfikator zawarty odpowiednio w określonym regulaminie serwera.

2.10.3. Admin nie ma prawa wymyślać własnych zasad, Admin będąc na serwerze stosuje się tylko i wyłącznie do regulaminu utworzonego w odpowiednim dziale dla danego serwera na Forum oraz do niniejszego Regulaminu Admina Serwera.

2.11. Admin Serwera w żadnym wypadku nie może faworyzować innych graczy a także grozić/prowokować/wyzywać jak i wywyższać się swoim stanowiskiem.

2.12. Jeśli Właściciel danego serwera wymaga składki, to Admin jest zobowiązany zapłacić składkę w przeciągu 7 dni od pozytywnego rozpatrzenia podania.

 

§ 3. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

3.1. Każdy Admin Serwera ma obowiązek przeczytać Regulamin, przestrzegać go i kierować się uwagami w nim zawartymi. Regulamin ten w żaden sposób nie przeczy Regulaminowi Forum.

3.2. Nadużycie uprawnień Admina, nieprzestrzeganie regulaminu, niedbałość wykonywanych czynności oraz niegodna postawa wiąże się z karą otrzymania ostrzeżenia lub pozbawienia uprawnień Admina Serwera zarówno na Forum, jak i serwerze. 

3.3. Administracja nie zwraca poniesionych kosztów usługi, w przypadku utraty rangi z powodu złamania regulaminu!

3.4. Kwestie, które nie zostały uregulowane w niniejszym Regulaminie będą rozpatrywane indywidualne przez Administrację lub Właścicieli Serwerów.

3.5. Administracja zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany postanowień niniejszego regulaminu w każdej chwili i bez konieczności uzasadniania przyczyny. O wszelkich zmianach Administracja będzie informować w sposób widoczny i zrozumiały.

3.6. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Admina z jego nieprzestrzegania.

3.7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 12 listopada 2018 r.

3.8. Regulamin jest własnością strony Cs-Harnas.pl i podlega prawom autorskim na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

 

 

Ostatnia aktualizacja: 11 listopada 2018 r.

  • Lubię to! 3
  • Super 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...